آیدانیتو > اعلام نتایج نمونه دولتی کرمان
نتایج نمونه دولتی

اعلام نتایج نمونه دولتی کرمان

اعلام نتایج نمونه دولتی کرمان 99

در این مقاله به موضوع اعلام نتایج نمونه دولتی کرمان 99 خواهیم پرداخت. همان طور که می دانید تعداد داوطلبان شرکت کننده در آزمون های نمونه دولتی استان کرمان زیاد است. اما دلیل این تعداد داوطلب به عملکرد معلمان با سابقه ، توجه به استعدادهای دانش آموزان، سطح بالای علمی و رفاه آموزشی در کنار شهریه مناسب این مدارس می باشد.
شهریه مدارس نمونه دولتی استان کرمان با توجه به مقاطع مختلف، متفاوت می باشد و با توجه به افزایش هزینه ها در سال 99 به طور حدودی شهریه مدارس نمونه دولتی از 2/5 میلیون تومان تا 5 میلیون و ششصد هزار تومان می باشد. البته مناطق و ساعات ارائه دروس، ساعات کلاس های فوق برنامه، دلیل تفاوت شهریه در مدارس مختلف می باشد. به شما پیشنهاد می کنیم مطالب مشاوره تحصیلی تلفنی را هم مطالعه کنید.

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی استان کرمان

از آنجایی که نمی توان تاریخ دقیقی را برای زمان اعلام نتایج اعلام کرد، به طور قطعی نمی توان از زمان دقیق اعلام نتایج صحبت کرد، اما با توجه به سال های گذشته انتظار می رود 2 الی 3 هفته پس از برگزاری آزمون نتایج آن در سایت آموزش و پرورش هر استان قرار گیرد. در ضمن پس از اعلام نتایج مهلتی به دانش آموزانی که نسبت به نمره و رتبه خود اعتراض دارند، داده می شود. داوطلبان با مراجعه به سایت hoosh.medu.ir می توانند با مشاهده نتایج و درصدهای زده شده، اعتراض خود را ثبت کنند، لازم به ذکر است زمان اعلام نتیجه استان ها با یکدیگر متفاوت است و در یک زمان نمی باشد. برای ثبت نام کتاب درسی هم به لینک آبی مراجعه کنید.
آیدانیتو فضای هوشمند آموزش، مشاوره و برنامه ریزی درسی و تحصیلی می باشد و هیچ ارتباطی با آموزش و پرورش و آزمون تیزهوشان ندارد. آیدانیتو صرفاً به دانش آموزان علاقه مند خدمات مشاوره درسی و برنامه ریزی تحصیلی ارائه می دهد. دانش آموزان می توانند پس از اعلام نتایج از طرف آموزش و پرورش با در دست داشتن اطلاعات کاربری نتایج آزمون خود را به صورت تلفنی از مشاورین دریافت نمایند. بدیهی است این امر از طریق سایت آموزش و پرورش اتفاق افتاده و به هیچ عنوان دریافت نتایج زودتر از آموزش و پرورش امکان پذیر نیست.

اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم کرمان

از آنجایی که آزمون های مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی کرمان در سال جاری در یک روز و یک زمان برگزار شدند ، اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم کرمان نیز همزمان با اعلام نتایج تیزهوشان این استان خواهد بود.  از آنجایی که زمان دقیق اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم کرمان هنوز مشخص نیست ، می توان پیش بینی کرد که نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم کرمان از هفته سوم تیرماه همزمان با زمان انتشار نتایج تیزهوشان از طریق سایت  hoosh.medu.ir اعلام شود.
در صورتی که پس از اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم کرمان ، در یکی از مدارس نمونه دولتی انتخابی ، پذیرفته شدید، بایستی گوش به زنگ باشید که در بازه ی زمانی معینی که توسط مدرسه اعلام می شود، نسبت به ثبت نام اقدام نمایید. به این نکته هم توجه داشته باشید که فرصتی نیز به داوطلبانی که به نتیجه آزمون اعتراض دارند ، اختصاص داده خواهد شد تا پس از اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم کرمان ، اعتراض خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایند.
 اگر سؤالی در رابطه با زمان و نحوه اعلام نتایج نمونه دولتی کرمان ذهن شما را به خود مشغول کرده است می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم کرمان

طبق روال نتایج این دو آزمون با هم اعلام می شوند یعنی نتایج نمونه دولتی تیزهوشان و نمونه دولتی در یک روز اعلام خواهد شد،  اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم کرمان حدوداً یک ماه پس از برگزاری آزمون نمونه دولتی و در سایت azmoon.medu.ir خواهد بود. اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم کرمان به صورت اینترنتی بوده و شما می توانید با مراجعه به سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی از نتیجه آزمون نمونه دولتی نهم به دهم کرمان با خبر شوید.
با توجه به اینکه دانش آموزان در هنگام ثبت نام در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ، اقدام به انتخاب مدارس نمونه دولتی می نمایند، پس از اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم کرمان ، در صورتی که در یکی از مدارس انتخابی، قبول شده باشند، می توانند در بازه ی زمانی معینی که توسط مدرسه اعلام می شود، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. در ضمن در صورتی که به نتایج اعلام شده اعتراض دارید، نگران نباشید، زیرا  پس از اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم کرمان ، فرصتی در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا بتوانید اعتراض خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایید.

شرایط ثبت نام آزمون نمونه دولتی کرمان

با توجه به تعداد زیاد داوطلبان و همچنین شناخت دانش آموزان با استعداد ثبت نام آزمون نمونه دولتی در صورت برخورداری از شرایط اولیه امکان پذیر خواهد بود.
  • کسب نمرات تماماً خیلی خوب (یا حداقل یک خوب و مابقی خیلی خوب) در نیمسال اول سال تحصیلی پایه ششم
  • کسب معدل بالای 17 ، در نیمسال اول تحصیلی در پایه نهم
شراط شرکت در آزمون نمونه دولتی نمرات و معدل دانش آموزان  نیمسال دوم می باشد.
“زمان انتخاب سه مدرسه نمونه دولتی به تراز قبولی مدارس و سطح علمی خود توجه داشته باشید برای این که وارد جزییات این مطالب بشید می تونید مشاوره تحصیلی تلفنی مدرسه را بخوانید.

ثبت نام پس از اعلام نتایج نمونه دولتی کرمان

دانش آموزان عزیزی که رتبه قبولی در هر یک از مدارس انتخابی خود را کسب کرده اند، می بایست حداکثر تا 10 روز پس از اعلام نتایج به مدارس پذیرفته شده مراجعه کنند و ثبت نام مدارس را انجام دهند. در غیر این صورت پس از پایان 10 روز غیبت دانش آموز به حذف وی از لیست مدارس نمونه دولتی منجر خواهد شد.

به این نکات بسیار توجه کنید

  • انتخاب مدارس و رشته مورد نظر در مرحله ثبت نام بسیار مهم است. لازم است با توجه به سطح علمی که در طول سال از طریق آزمون های مختلف کسب کرده اید، مدارس نمونه دولتی را انتخاب نمایید و به ترتیب اولویت 3 مدرسه را درج کنید.
  • در صورتی که یکی از دانش آموزان هم زاد در یکی از انتخاب های خود قبول شود، دیگر نیز در صورتی که 80 درصد از نمره نفر آخر پذیرفته شده در همان مدرسه را کسب کرده باشد، پذیرش خواهد شد.
  • مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام استعدادهای درخشان و نمونه دولتی به ساخت قوانین و شرایط مختلف آزمون و سایر مراحل کمک خواهد کرد.

آیا مدارس نمونه دولتی استان کرمان را می شناسید؟

مطمئناٌ اولین کاری که باید پیش از هر گونه اقدامی برای تحصیل در مدارس نمونه دولتی کرمان شناخت این مدارس است. تمامی شما دانش آموزان گرامی اهل استان کرمان قبل از اقدام به تحصیل در مدارس این شهر بای سعی در شناخت این مدارس داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.
به دانش آموزان عزیز توصیه می کنیم پس از مطالعه اعلام نتایج نمونه دولتی کرمان 99، سری هم به مقاله نمونه سؤالات نمونه دولتی نهم به دهم 99 بزنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اعلام نتایج نمونه دولتی کرمان با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *