آیدانیتو > اعلام نتایج مدارس شاهد پایه دهم 99
اعلام نتایج مدارس شاهد

اعلام نتایج مدارس شاهد پایه دهم 99

اعلام نتایج مدارس شاهد پایه دهم 99

در این مقاله به موضوع اعلام نتایج مدارس شاهد پایه دهم 99 خواهیم پرداخت. دانش آموزان و والدین عزیز برای اطلاع از زمان اعلام نتایج مدراس شاهد پایه دهم 99 و جزئیات آن در این مقاله با آیدانیتو همراه باشند. توجه داشته باشید که اولویت ثبت نام در مدارس شاهد پایه دهم، دانش آموزان شاهد، فرزندان شهداء و آزادگان و جانبازان 50% به بالاتر می باشد که به طور قطعی ثبت نام این دسته از دانش آموزان در مدارس شاهد انجام خواهد شد و در صورتی که ظرفیت خالی وجود داشته باشد، ثبت نام دانش آموزان غیر شاهد انجام می شود.

زمان ثبت نام مدارس شاهد پایه دهم

خانواده محترم شهداء، جانبازان، ایثارگران و سایر افرادی که تمایل به حضور در مدارس شاهد را دارند، توجه داشته باشند که زمان ثبت نام مدارس شاهد در پایه دهم (دوم متوسطه) از تاریخ 99/4/10 آغاز و تا پایان 99/4/24 ادامه دارد. توجه داشته باشید که ثبت نام مدارس شاهد تنها از طریق وب سایت سجا به نشانی saja.medu.ir انجام می شود.

اعلام نتایج اولیه مدارس شاهد پایه دهم

دانش آموزان عزیز توجه داشته باشید که زمان اعلام نتایج اولیه (غیر قطعی) در اواخر تیرماه 1399 انجام می شود. لازم به ذکر است، نتایج از طریق سایت (saja.medu.ir) و ارسال پیامک توسط مدرسه اعلام خواهد شد. معمولاً تا 2 برابر ظرفیت مدارس به متقاضیان از جانب مدارس پیامک داده می شود. برخی از اسامی در لیست ذخیره قرار خواهند گرفت.

اعلام نتایج قطعی مدارس شاهد پایه دهم

اعلام نتایج قطعی مدارس شاهد پایه دهم در اواسط مردادماه انجام می شود، دانش آموزان توجه داشته باشند که مدارک ثبت نام از سوی منطقه مورد بررسی قرار می گیرد. و در صورت تأیید به عنوان دانش آموز پذیرفته شده معرفی خواهند شد. بنابراین در صورت وارد کردن اطلاعات نادرست، مسئولیت این امر به عهده ی دانش آموز می باشد و ثبت نام از مدرسه لغو خواهد گردید.

قوانین ثبت نام در مدارس شاهد

  • دانش آموزان می بایست دارای شرایط اولیه برای ورود به مدارس شاهد باشند.
  • حضور حداقل یکی از والدین در ارائه اصل مدارک ثبت شده در سجا، هنگام بررسی و تأیید مدارک در مدارس الزامی است.
  • مسئولیت تأیید نهایی مدارک به عهده مدیر آزمایشگاه است.
  • در صورت نقص مدارک اولیا، دانش آموزان می توانند ظرف مدت یک هفته جهت رفع نقص مدارک و تحویل مدارک به مسئول مربوطه اقدام نمایند.
  • در صورت عدم مراجعه جهت ثبت نام و یا تکمیل مدارک پیش ثبت نام لغو خواهد شد.
  • دانش آموزانی که دارای امتیاز برابر (یا فاقد امتیاز) هستند و شرایط یکسانی دارند، اولویت پذیرش مدارس شاهد دوری و یا نزدیکی محل سکونت از مدرسه شاهد ملاک اولویت پذیرش خواهد بود.
  • در صورت جانبازی و یا شهادت رزمندگان مقاومت تا زمانی که تحت پوشش بنیاد شهید قرار نگرفته باشند، با گواهی صادره از سوی ایثارگران سپاه ثبت نام قطعی انجام می شود.

نحوه مشاهده نتایج مدارس شاهد پایه دهم

پس از اعلام نتایج مدارس شاهد پایه دهم در تاریخ گفته شده، دانش آموزان با مراجعه به سایت سجا به نشانی student.saja.medu.ir می توانند نتایج اعلام شده را مشاهده نمایند و یا ابتدا وارد سامانه سجا به نشانی saja.medu.ir و از قسمتی که علامتگذاری شده است، اقدام نمایید.

برای مشاهده نتایج اطلاعات خواسته شده در کادر علامتگذاری شده که شامل کد ملی دانش آموز (بدون خط تیره) و شماره سریال شناسنامه (6 رقمی) درج می شود.

شهریه مدارس شاهد 99

دانش آموزان عزیز توجه داشته باشند شهریه مصوب مدارس شاهد در سال تحصیلی 99-98 با 10 در درصد افزایش نسبت به سال گذشته رو به رو شده است و شهریه مدارس شاهد پایه دهم 530 تا 950 هزار تومان است. به دانش آموزان عزیز توصیه میکنیم پس از مطالعه اعلام نتایج مدارس شاهد پایه دهم 99 مقاله ثبت نام مدارس شاهد پایه دهم 98 را نیز مطالعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *