نتایج تیزهوشان

اعلام نتایج تیزهوشان سمنان 98

اعلام نتایج تیزهوشان سمنان

اعلام نتایج تیزهوشان سمنان 98

در این مقاله با موضوع اعلام نتایج تیزهوشان سمنان 98 همراه دانش آموزان عزیز استان سمنان هستیم. مدارس تیزهوشان همواره از اولویت های انتخاب دانش آموزان قرار دارد و دلیل این امر وجود معلمان خبره و با سابقه، سطح علمی و شرایط رفاهی مناسب در کنار شهریه پایین می باشد ، شهریه مدارس تیزهوشان به میزان 50 درصد شهریه مصوب مدارس غیر دولتی هر شهرستان است. هدف از مدارس تیزهوشان تفکیک و شناخت دانش آموزان تیزهوش و با استعداد می باشد که در این مدارس به شکوفایی استعدادهای هر دانش آموز کمک خواهد شد. در ادامه به جزئیات  اعلام نتایج تیزهوشان سمنان 98 خواهیم پرداخت.

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان سمنان

دانش آموزان استان سمنان در اوایل خردادماه بایستی برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان سمنان 98 اقدام نمایند و معمولا تا یک هفته پس از آن، آزمون تیزهوشان برگزار خواهد شد.برای ثبت نام کتاب درسی هم میتوانید اطلاعاتتان را بالا ببرید.

زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان

زمان اعلام نتایج تیزهوشان سمنان 98 در حال حاضر مشخص نشده است. اما با توجه به روال سال های گذشته در اعلام نتایج، می توان گفت حدوداً 20 روز بعد از برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم نتایج آن بر روی سایت hoosh.medu.ir درج خواهد شد. نتایج تیزهوشان نهم به دهم نیز به طور معمول در اوایل مرداد ماه هر سال در سایت azmoon.medu.ir به عرض داوطلبان می رسد. مشاوره تحصیلی تلفنی می تواند در این مسیر به شما کمک فراوانی کند.

نحوه مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان سمنان

اگر نیاز دارید تا نتایج تیزهوشان خود را پیگیری کنید، در این مبحث به آموزش نحوه ی مشاهده ی نتایج تیزهوشان سمنان 98 خواهیم پرداخت. برای مشاهده نتایج تیزهوشان ششم به هفتم در ابتدا نیاز است وارد وب سایت hoosh.medu.ir شوید. و در قسمت راست که در تصویر علامت گذاری شده است، اطلاعات خواسته شده را وارد کنید.
رمز همگام را پیش از این از مدیر مدرسه خود دریافت نموده اید، با وارد کردن اطلاعات وارده صفحه ای خواهید شد که اطلاعات ثبت نام و فعالیت پذیرش شما را مشخص خواهد کرد. با کلیک برروی آیکون مدیریت که علامت گذاری شده است، کارنامه خود را مشاهده خواهید کرد. علاوه بر این، برای مشاهده نتایج تیزهوشان نهم به دهم شما دوست عزیز باید به وب سایت azmoon.medu.ir مراجعه کنید و اقدامات لازم را برای مشاهده نتایج انجام دهید. دانش آموزان عزیز توجه کنند که حداکثر تا یک هفته بعد از اعلام نتایج برای داوطلبانی که در آزمون تیزهوشان سمنان پذیرفته نشده اند، کارنامه عدم قبولی صادر خواهد شد که شامل تعداد پاسخ های صحیح و غلط نمره هر ماده درسی، امتیاز کل، امتیاز آخرین فرد پذیرفته شده در مدارس مورد نظر او می باشد. و کارنامه ای برای داوطلبان پذیرفته شده در آزمون صادر نخواهد شد.
آیدانیتو فضای هوشمند آموزش، مشاوره و برنامه ریزی درسی و تحصیلی می باشد و هیچ ارتباطی با آموزش و پرورش و آزمون تیزهوشان ندارد. آیدانیتو صرفاً به دانش آموزان علاقه مند خدمات مشاوره درسی و برنامه ریزی تحصیلی ارائه می دهد. دانش آموزان می توانند پس از اعلام نتایج از طرف آموزش و پرورش با در دست داشتن اطلاعات کاربری نتایج آزمون خود را به صورت تلفنی از مشاورین دریافت نمایند. بدیهی است این امر از طریق سایت آموزش و پرورش اتفاق افتاده و به هیچ عنوان دریافت نتایج زودتر از آموزش و پرورش امکان پذیر نیست.

فراموش کردن رمز همگام

در صورتی که در مرحله اعلام نتایج رمز همگام را فراموش نموده اید، می توانید بر روی فراموشی رمز عبور کلیک کنید. و با درج کد ملی درصفحه جدید سیستم به طور اتوماتیک سریال شناسنامه دانش آموز را رمز جدید قرار خواهد داد.

به نکات زیر توجه کنید

  • انتقال دانش آموز (حتی در صورت دارا بودن کف امتیاز) ممنوع است.
  • به اولویت بندی مدارس توجه داشته باشید.
  • رتبه کسب شده در آزمون، معیار پذیرش مدارس تیزهوشان است.

اعتراض به نتایج تیزهوشان

اگر نسبت به نتایج اعتراض داشتیم چه کنیم؟ هر ساله فرصتی به دانش آموزان داده می شود تا در صورتی که به نتایج اعلام شده متعرض هستند، اعتراض خود را ثبت نمایند. زمان اعتراض دقیقاً مشخص نمی شود و حدود 4 الی 5 روز بعد از اعلام نتایج آغاز می شود.

ثبت نام حضوری

بعد از مشاهده ی نتایج در صورت قبولی در مدرسه تیزهوشان می بایست اقدامات لازم برای ثبت نام حضوری در مدرسه پذیرفته شده انجام شود. در صورتی که در مهلت داده شده باری ثبت نام، اقدامی صورت نگیرد، غیبت داوطلب به منظور انصراف وی از تحصیل در مدارس تلقی خواهد شد و نام دانش آموز از لیست پذیرفته شدگان حذف خواهد شد.

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم سمنان

برای آگاهی از اعلام تیزهوشان ششم به هفتم سمنان ، بایستی در بازه زمانی معین به سایت سازمان استعدادهای درخشان (سمپاد)، مراجعه نمایید. از آنجایی که زمان دقیق اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم سمنان هنوز مشخص نیست، می توان پیش بینی کرد که نتایج تیزهوشان ششم به هفتم سمنان از هفته سوم تیرماه از طریق سایت سازمان سمپاد hoosh.medu.ir اعلام شود.  بایستی به این نکته دقت داشته باشید که اگر اعتراضی به نتایج تیزهوشان ششم به هفتم سمنان دارید، می توانید اعتراض خود را پس از اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم سمنان ، به صورت اینترنتی ثبت نمایید. در ضمن پس از اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم سمنان ، اگر در یکی از انتخاب های خود در هنگام ثبت نام پذیرفته شده باشید ، بایستی در بازه های زمانی اعلام شده توسط مدرسه، با به همراه داشتن مدارک لازم به منظور ثبت نام، اقدام نمایید.

اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم سمنان

همانطور که در سنوات گذشته دیده شده، اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم سمنان حدوداً یک ماه پس از برگزاری آزمون خواهد بود. با توجه به اینکه پس از اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم سمنان ، در صورت پذیرفته شدن، بایستی در بازه های زمانی تعیین شده توسط مدرسه، به منظور ثبت نام به مدرسه مراجعه کنید، آگاهی از زمان اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم سمنان بیش از پیش اهمیت می یابد. شایان ذکر است که اگر اعتراضی به نتایج تیزهوشان نهم به دهم سمنان دارید، می توانید اعتراض خود را پس از اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم سمنان ، به صورت اینترنتی ثبت نمایید. جهت مشاهده نتایج تیزهوشان نهم به دهم استان سمنان هر داوطلب باید وارد سایت azmoon.medu.ir وارد شود و فرآیندهای لازم را برای اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم به انجام رساند

مؤفقیت خود در آزمون تیزهوشان سمنان با مشاوران آیدانیتو تضمین کنید

آیا شما دانش آموز گرامی اهل سمنان نیز به دنبال مؤفقیت در آزمون تیزهوشان این شهر هستید؟ شما دوست عزیز می توانید مؤفقیت خود در این آزمون مهم را با دریافت راهنمایی های لازم از مشاوران آیدانیتو تضمین کنید. کافیست با آن ها تماس حاصل فرمایید تا فوت و فن مطالعه برای قبولی در آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم و یا نهم به دهم استان سمنان را با شما در میان بگذارند.

به دانش آموزان عزیز پیشنهاد میکنیم سری هم به مقاله اعتراض به نتایج تیزهوشان بزنند.
اگر سوالی در زمینه اعلام نتایج تیزهوشان سمنان 98 ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *