نتایج تیزهوشان

اعلام نتایج تیزهوشان زنجان 98

اعلام نتایج تیزهوشان زنجان 98

در این مقاله اعلام نتایج تیزهوشان زنجان 98 را ارزیابی می کنیم. امروز اهمیت تحصیل برای خانواده ها بیشتر از قبل شده است و به همین دلیل تعداد افراد شرکت کننده در آزمون تیزهوشان نیز بیشتر شده است. آزمون تیزهوشان به منظور پذیرش دانش آموزان با استعداد و باهوش هر ساله توسط سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان برگزار می شود. دانش آموزان پذیرفته شده می توانند در مدارس تیزهوشان که از کیفیت آموزشی بالایی برخوردار است به تحصیل بپردازند. مدارس تیزهوشان با داشتن معلمان خبره و با سابقه درخشان، دارا بودن کادر آموزشی عالی، توجه به جنبه های مختلف آموزشی اعم از کار گروهی، کار پژوهشی، ورزشی و استعداد فردی دانش آموزان در رده مدارس با کیفیت آموزشی بالا قرار گرفته است. شما در این مقاله می توانید از جزئیات اعلام نتایج تیزهوشان زنجان 98 ، شرایط پذیرش و شهریه مدارس تیزهوشان مطلع شوید. همچنین میتوانید در بخش مشاوره تحصیلی تلفنی سوالات خود را در این زمینه بپرسید.

 

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان

آزمون تیزهوشان استان زنجان به صورت هماهنگ با سایر استان ها در خرداد 98 برگزار خواهد شد. داوطلبین گرامی برای ورود به جلسه به کارت ورود به جلسه نیاز دارند. این کارت 5 روز قبل از زمان آزمون توسط سایتی که هر دانش آموز در آن ثبت نام کرده است ارائه شده است و آدرس محل برگزاری آزمون در آن ذکر شده است.

زمان اعلام نتایج مدارس تیزهوشان زنجان

اعلام نتایج تیزهوشان زنجان 98 به همراه سایر استان ها به صورت سراسری و یک روز در سایت سازمان استعدادهای درخشان اعلام می شود. زمان دقیق اعلام نتایج مدارس تیزهوشان زنجان 98 هنوز مشخص نیست اما بر اساس روند اعلام نتایج سال های قبل حدود 20 روز بعد از برگزاری آزمون، درتیرماه اعلام خواهد شد.با مشاوره تحصیلی تلفنی مدرسه میتوانید به راحتی به پاسخ سوالات خود برسید.
اگر سؤالی درباره زمان و نحوه اعلام نتایج آزمون تیزهوشان استان زنجان ذهن شما را به خود مشغول کرده است می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

شرایط و ضوابط پذیرش در مدارس تیزهوشان

پذیرش دانش آموزان دوره دوم تیزهوشان بر اساس آزمون و رتبه کسب کرده است . دانش آموزانی که در شهرستان هایشان چند مدرسه دوره دوم وجود دارد، حداکثر می توانند 3 مدرسه در یک شهرستان واحد را انتخاب کنند. پذیرش ویژه دانش آموزان هم زاد: اگر یکی از دانش آموزان 2 یا چند قلو در آزمون مدارس تیزهوشان پذیرفته شود و دانش آموز دیگر 80% نمره آخرین فرد قبولی همان مدرسه را کسب کرده باشد، می تواند به صورت مازاد بر ظرفیت در مدرسه ثبت نام کند. زمان ثبت نام کتاب درسی را از دست ندهید.

نحوه مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان

پس از اعلام نتایج تیزهوشان زنجان 98، می توانید با ورود به سایت hoosh.medu.ir اقدام به مشاهده کارنامه خود کنید. در سمت راست سایت با ورود کد ملی و سریال شناسنامه در قسمت رمز ورود به صفحه خود وارد شده و وضعیت قبولی و کارنامه خود را مشاهده کنید. شایان ذکر است که برای مشاهده کارنامه بایستی بر روی آیکون مدیریت کلیک کنید.
آیدانیتو فضای هوشمند آموزش، مشاوره و برنامه ریزی درسی و تحصیلی می باشد و هیچ ارتباطی با آموزش و پرورش و آزمون تیزهوشان ندارد. آیدانیتو صرفاً به دانش آموزان علاقه مند خدمات مشاوره درسی و برنامه ریزی تحصیلی ارائه می دهد. دانش آموزان می توانند پس از اعلام نتایج از طرف آموزش و پرورش با در دست داشتن اطلاعات کاربری نتایج آزمون خود را به صورت تلفنی از مشاورین دریافت نمایند. بدیهی است این امر از طریق سایت آموزش و پرورش اتفاق افتاده و به هیچ عنوان دریافت نتایج زودتر از آموزش و پرورش امکان پذیر نیست.

شهریه مدارس تیزهوشان استان زنجان

شهریه مدارس تیزهوشان برای سال 98 هنوز اعلام نشده است. اما به طور کلی شهریه مدارس تیزهوشان حدود 50 درصد مدارس غیر انتفاعی است. دانش آموزانی که از توانایی مالی مناسبی برخوردار نیستند، نگران نباشند. زیرا در صورت پذیرش در آزمون و قبولی در مدارس تیزهوشان با نظر مدیریت مدرسه می توانند تا 100 درصد تخفیف شهریه برخوردار شوند.

 

اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم زنجان

برای آگاهی از اعلام تیزهوشان ششم به هفتم زنجان ، بایستی در بازه زمانی معین به سایت سازمان استعدادهای درخشان (سمپاد) ، مراجعه نمایید. از آنجایی که زمان دقیق اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم زنجان هنوز مشخص نیست، می توان پیش بینی کرد که نتایج تیزهوشان ششم به هفتم زنجان از هفته سوم تیرماه از طریق سایت سازمان سمپاد hoosh.medu.ir اعلام شود.
بایستی به این نکته دقت داشته باشید که اگر اعتراضی به نتایج تیزهوشان ششم به هفتم زنجان دارید، می توانید اعتراض خود را پس از اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم زنجان ، به صورت اینترنتی ثبت نمایید. در ضمن پس از اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم زنجان، اگر در یکی از انتخاب های خود در هنگام ثبت نام پذیرفته شده باشید، بایستی در بازه های زمانی اعلام شده توسط مدرسه، با به همراه داشتن مدارک لازم به منظور ثبت نام، اقدام نمایید.
با توجه به موضوع حذف آزمون پایه ششم به هفتم مدارس تیزهوشان استان زنجان دیگر اعلام نتایجی نیز برای این آزمون وجود نخواهد داشت. اگر تمایل به کسب اطلاعات بیشتری درباره دلایل برداشتن این آزمون در استان زنجان دارید می توانید گوش تلفن را در اسرع وقت بردارید و با مشاوران مرکز ما تماس بگیرید.

اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم زنجان

مطابق تجربیات سال های گذشته، اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم زنجان حدوداً یک ماه پس از برگزاری آزمون و در سایت شناخته شده www.azmoon.medu.ir خواهد بود. با توجه به اینکه پس از اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم زنجان ، در صورت پذیرفته شدن، بایستی در بازه های زمانی تعیین شده توسط مدرسه، به منظور ثبت نام به مدرسه مراجعه کنید، آگاهی از زمان اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم زنجان بیش از پیش اهمیت می یابد. شایان ذکر است که اگر اعتراضی به نتایج تیزهوشان نهم به دهم زنجان دارید، می توانید اعتراض خود را پس از اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم زنجان ، به صورت اینترنتی ثبت نمایید.

پس از اعلام نتایج آزمون تیزهوشان

بعد از اعلام نتایج تیزهوشان زنجان 98 و اطمینان از پذیرفته شدن، می بایست با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام به مانند شناسنامه، کارت ملی، کارنامه قبولی و مارک تحصیلی به مدرسه مراجعه تا ثبت نام خود را قطعی کنند. غیبت در ثبت نام حضوری به معنی انصراف می باشد، پس دقت لازم را داشته باشید.

اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان

دانش آموز گرامی در صورتی که به نتایج و یا سؤالات آزمون اعتراضی دارید، می توانید با مراجعه به سایت سازمان استعدادهای درخشان در زمان مقرر برای اعتراض، که حدوداً 4 روز پس از اعلام نتایج است، اعتراض خود را ثبت کنید.
در نهایت پس از بررسی اعلام نتایج تیزهوشان زنجان 98 ، پیشنهاد می کنیم سری هم به مقاله اعلام نتایج تیزهوشان 98 بزنید.
برای آگاهی از نتایج تیزهوشان خود می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *