آیدانیتو > اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دکتری 98
اعلام نتایج آزمون دکتری

اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دکتری 98

اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دکتری 98

در این مقاله به موضوع اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دکتری 98 خواهیم پرداخت. اطلاع از جزئیات اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دکتری 98، برای داوطلبانی که از پذیرش در دانشگاه های دکتری باز مانده اند و در تکمیل ظرفیت شرکت داشته اند، اهمیت ویژه ای دارد. تکمیل ظرفیت دکتری به منظور تکمیل و پر کردن ظرفیت هایی که دانشگاه ها برای رشته های خود در نظر گرفته بودند می باشد. بعد از ثبت نام دانشجویان، میزان ظرفیت ها مشخص می شود و در صورتی که در رشته های ارائه شده حد نصاب ظرفیت ها پر نشده باشد، سازمان سنجش از طریق تکمیل ظرفیت دانشجوهای بیشتری را جذب دانشگاه ها می کند. تکمیل ظرفیت فرصت ویژه ای برای داوطلبان دکتری محسوب می شود. بنابراین نیاز است از جزئیات تکمیل ظرفیت دکتری 98 مطلع باشید تا فرصت به دست آمده را از دست ندهید. در اینجا باید خدمت شما دوستان عزیز عرض کنیم که ثبت نام تکمیل ظرفیت دکتری در سال 97 انجام نشد و به طور کلی شاهد برگزاری این دوره نبودیم. از این رو احتمال عدم برگزاری طرح تکمیل ظرفیت دکتری و حذف کامل آن در آزمون های دکتری پیش رو نیز برای این دوره تحصیلی وجود دارد.


جزئیات تکمیل ظرفیت دکتری 98

تکمیل ظرفیت دکتری 98 پس از ثبت نام داوطلبان در دانشگاه ها انجام خواهد شد. در حال حاضر اطلاعات زمان تکمیل ظرفیت دکتری 98 به طور دقیق در دسترس نمی باشد اما طبق روال سال های گذشته انتظار می رود در دهه دوم مهرماه ثبت نام تکمیل ظرفیت آغاز شود. برای اطلاعات بیشتر از زمان تکمیل ظرفیت دکتری 98 به مقالات مربوطه درج شده در آیدانیتو مراجعه کنید. برای ثبت نام تکمیل ظرفیت دکتری 98 با داشتن اطلاعات ثبت نامی داوطلبان به سایت اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه خواهند کرد. داوطلبان با توجه به گروه آزمایشی که در آن آزمون داده اند، رشته های مشخص شده را در دفترچه تکمیل ظرفیت دکتری را انتخاب خواهند کرد.

زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دکتری 98

اطلاع از زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دکتری 98 از مسائل مهمی است که داوطلبان دکتری 98 در این مقاله مشاهده خواهند کرد. همان طور که مطلع هستید، در حال حاضر زمان دقیق اعلام نتایج تکمیل ظرفیت 98 مشخص نمی باشد. از این رو با توجه به سال های گذشته، زمان تقریبی اعلام نتایج دکتری 98 را در ادامه خواهیم گفت. نتایج اولیه تکمیل ظرفیت دکتری 98 در نیمه اول آبان ماه مشخص و نتایج تکمیل ظرفیت در آبان ماه بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org منتشر خواهد شد.
مشاوران آیدانیتو پاسخگوی شما داوطلبان در زمینه تکمیل ظرفیت دکتری 98 هستند. با آن ها تماس بگیرید.

مصاحبه دکتری پس از اعلام نتایج اولیه تکمیل ظرفیت

داوطلبان پس ازا علام نتایج اولیه در صورت مجاز شدن، دعوت به مصاحبه دکتری خواهند شد و نتایج نهایی پس از مشخص شدن نتایج مصاحبه بر روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت. داوطلبان عزیز برای موفقیت در مصاحبه دکتری 98، نیاز است از سؤالات مصاحبه دکتری 98 مطلع شوند و خود را برای مصاحبه آماده کنند.

دانشگاه های پذیرنده دانشجو در تکمیل ظرفیت دکتری 98

داوطلبان پس از اعلام نتایج اولیه در صورت مجاز شدن، دعوت به مصاحبه دکتری خواهند شد و نتایج نهایی پس از مشخص شده نتایج مصاحبه بر روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت. داوطلبان عزیز برای موفقیت در مصاحبه دکتری 98، نیاز است از سؤالات مصاحبه دکتری 98 مطلع شوند و خود را برای مصاحبه آماده کننده

دانشگاه های شرکت کننده در تکمیل ظرفیت دکتری 98

در سال 96 دانشگاه های بنامی که در تکمیل ظرفیت رشته های مختلف شرکت داشتند، عبارتند از:
  1. دانشگاه شهید بهشتی
  2. دانشگاه تهران
  3. دانشگاه اصفهان
  4. دانشگاه حکیم سبزواری
  5. دانشگاه سمنان
در تکمیل ظرفیت دانشگاه های پیام نور – غیر انتفاعی و دانشگاه آزاد اسلامی، نیز رشته های دارای ظرفیت خود را اعلام نمودند.
در نهایت پس از بررسی اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دکتری 98 ، پیشنهاد می کنیم سری هم به مقاله زمان ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت دکتری 98 بزنید.
اگر سؤالی درباره اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دکتری 98 شما را به خود مشغول کرده است می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *