اعلام نتایج کاردانی بدون کنکور آزاد

اعلام نتایج بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد 98

اعلام نتایج بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد 98

اعلام نتایج بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد 98

همان طور که در جریان هستید دانشگاه آزاد اسلامی در مقطع کاردانی پیوسته به صورت بدون کنکور اقدام به جذب دانشجو کرده و هیچ نیازی به شرکت در دوره بدون آزمون جهت تحصیل در رشته های این مقطع تحصیلی نیست. مورد دیگر این که، دفترچه راهنمای انتخاب رشته کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد اسلامی در ماه مرداد انتشار یافت و افراد مایل به ادامه تحصیل در این مقطع ثبت نام و رشته مورد نظر خود را انتخاب کردند. البته این فراخوان دو بار در سال در سایت دانشگاه آزاد منتشر می شود و افراد جامانده از ثبت نام مرحله اول امکان ثبت نام در مرحله دوم یعنی آذرماه را دارند. اکنون باید خدمت شما دوستان عرض کنیم که نتایج بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد 98 احتمالاٌ در اوایل مهر ماه سال جاری اعلام می گردد. در نتیجه، این مقاله را به بحث در مورد اعلام نتایج بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد 98 اختصاص دادیم. پس با ما همراه باشید تا اطلاعات ضروری را در ارتباط با اعلام نتایج بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد 98 بدست آورید.

 


نحوه اعلام نتایج بدون کنکور کاردانی پیوسته آزاد98

هر یک از شما داوطلبان شرکت کننده در دوره کارشناسی پیوسته بدون کنکور آزاد پس از اعلام نتایج بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد 98 باید از طریق سایت azmoon.org اقدام به مشاهده نتایج بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد 98 نمایید.

نحوه مشاهده نتایج بدون کنکور کاردانی پیوسته آزاد 98

اعلام نتایج بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد 98 در سایت اصلی دانشگاه آزاد قابل مشاهده است. اگر قصد مشاهده نتیجه بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد را دارید، فقط کافیست که پس از ورود به این سایت بر روی اولین گزینه یعنی اعلام نتایج دوره بدون آزمون مقطع کاردانی پیوسته بر اساس سوابق تحصیلی سال 98 کلیک نمایید. پس از باز شدن صفحه ای جدید باید رمز ثبت نام و کد ملی خود را در فیلدهای مربوطه وارد و عدد ذکر شده در تصویر را نیز در کادر مخصوصی تایپ کنید.
در نهایت، نتایج بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد 98 برایتان قابل رویت است. اما اگر قصد مشاهده نتایج در سایت دانشگاه آزاد به نشانی Azmoon.org را دارید، باید پس از وارد شدن به این سایت بر روی لینک اعلام نتایج دوره بدون آزمون مقطع کاردانی پیوسته- براساس سوابق تحصیلی سال 1398 کلیک کرده و در صفحه باز شده پیش روی خود کد ملی و رمز ثبت نامتان را وارد نمایید. پس از تایپ عدد قید شده در تصویر در فیلدی مخصوص صفحه دیگری برایتان باز می شود که با ورود به منوی اعلام نتایج نهایی آزمون در این صفحه می توانید نتیجه ثبت نام خود را ملاحظه بفرمایید.

زمان بندی ثبت نام پذیرفته شدگان کاردانی پیوسته آزاد

طبق اعلام سایت دانشگاه آزاد اسلامی و اطلاعیه منتشر شده در آن تمامی پذیرفته شدگان بدون کنکور کاردانی به پیوسته دانشگاه آزاد 98 باید در اوایل مهر ماه سال 98 نسبت به ثبت نام حضوری در واحد مورد قبولی اقدام فرمایید.

مدارک ضروری ثبت نام حضوری کاردانی پیوسته آزاد

همان طور که ذکر کردیم ثبت نام در واحد دانشگاهی مورد پذیرش در کارشناسی پیوسته بدون کنکور آزاد باید به وسیله مراجعه حضوری به واحد مورد نظر انجام گیرد. در این میان تهیه و ارائه مدارکی چند از جمله اصل شناسنامه و فتوکپی صفحات آن، عکس پرسنلی، اصل دیپلم کار و دانش و یا فنی حرفه ای و یا اصل مدرک دیپلم نظام جدید الزامی است. در صورت حاضر نبودن هر یک مدارک نام برده شده ارائه گواهی موقت ضرورت دارد. مورد دیگر این که، حتماً مراجعه به واحدهای دانشگاهی مورد قبولی با مراجعه به دفاتر خدمات پستی رسید پستی در خواست تاییدیه تحصیلی را دریافت نمایید.

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با اعلام نتایج بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد 98 پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب آگاهی بیشتر سری هم به مقاله انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کاردانی آزاد بزنید.
پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از کلیه ی نکات مرتبط با اعلام نتایج بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد 98 با مشاوران باتجربه تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.
 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *