آیدانیتو > اعلام نتایج بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 98
اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد

اعلام نتایج بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 98





 


اعلام نتایج بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 98

دانشگاه آزاد اسلامی از دو سال گذشته تا کنون به هیچ وجه در رشته های غیر پزشکی از طریق دوره های با آزمون جذب دانشجو نداشته و تنها راه ورود و تحصیل در رشته های مقاطع کاردانی و کارشناسی آن بر اساس سوابق تحصیلی افراد است. همان گونه که مطلع هستید، دفترچه راهنمای انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی آزاد در اواسط ماه مرداد در سایت رسمی دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفت. داوطلبان پس از مطالعه لیست رشته های موجود در دفترچه رشته های مورد نظر و دلخواه خود را استخراج و آن ها در صفحه مخصوص انتخاب رشته وارد کردند. مرحله دوم انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد نیز از اواسط دی 98 آغاز می گردد. با توجه به اخبار منتشر شده در رسانه ها و شبکه های اینترنتی اعلام نتایج بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 98 به زودی انجام می گیرد. به همین دلیل، مقاله حاضر را به بحث پیرامون اعلام نتایج بدون کنکورکاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 98 اختصاص دادیم. پس با ما همراه باشید تا اطلاعات جامع و مفیدی را در ارتباط با اعلام نتایج بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 98 به دست آورید.

نحوه اعلام نتایج بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته آزاد 98

اعلام نتایج بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 98 تنها از طریق یک سایت آن هم سایت اصلی دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس Azmoon.org ملاحظه و از نتیجه ثبت نام و انتخاب رشته خود مطلع شوید. پس از وارد شدن به سایت نام برده گزینه اعلام نتایج بدون آزمون مقطع کارشناسی ناپیوسته- براساس سوابق تحصیلی سال 98 را با یک بار کلیک باز کنید. در صفحه باز شده بعدی از شما خواسته شده تا کد ملی و رمز ثبت نام خود را همراه با عدد ذکر شده در تصویر در کادرهای مخصوصی وارد نمایید. پس از انجام این کار صفحه ای را مشاهده می کنید که در گوشه سمت راست آن عبارت اعلام نتایج بدون آزمون دیده می شود. با کلیک روی این گزینه به راحتی می توانید نتایج را ملاحظه نمایید.

زمان بندی ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ناپیوسته آزاد

زمان بندی ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ناپیوسته آزاد توسط مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به اطلاع افراد می رسد. تمامی افراد پذیرفته باید در این تاریخ های مشخص شده در دانشگاه محل قبولی مراجعه و ثبت نام خود را قطعی نمایند. هم زمان با اعلام نتایج بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 98 جهت اطلاع از زمان دقیق ثبت نام حضوری در دانشگاه ها می توانید با مشاوران مجرب آیدانیتو تماس بگیرید.

مدارک لازم ثبت نام حضوری کارشناسی ناپیوسته آزاد 98

در زمان مراجعه حضوری به دانشگاه محل قبولی تهیه و ارائه مدارکی چند ضروری است از جمله این مدارک می توان به اصل و همچنین فتوکپی کارت ملی، اصل شناسنامه و کپی آن ، چند قطعه عکس پرسنلی و مدرک فوق دیپلم اشاره کرد. نکته بسیار مهم این که، دریافت رسید پستی تاییدیه تحصیلی از یکی از دفاتر پستی را پیش از حضور در دانشگاه محل قبولی برای ثبت نام فراموش نکنید.

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با اعلام نتایج بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 98 پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب آگاهی بیشتر سری هم به مقاله بازیابی کلمه عبور بدون کنکور دانشگاه آزاد بزنید. 
پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از کلیه ی نکات مرتبط با اعلام نتایج بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 98 با مشاوران باتجربه تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.
 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *