نتایج تیزهوشان

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان استان همدان 98

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان استان همدان 98

مدارس تیزهوشان استان همدان با هدف شناخت و شکوفایی استعداد دانش آموزان تیزهوش شروع به پذیرش دانش آموزان کرده است. دلیل توجه و علاقه ی دانش آموزان به مدارس تیزهوشان، وجود مدرسان با سابقه و کیفیت آموزشی بالا و وجود خدمات رفاهی برای دانش آموزان است. از این رو تعداد داوطلبان مدارس تیزهوشان استان همدان، بالا می باشد.
معیار پذیرش دانش آموزان در مدارس تیزهوشان، تراز علمی آنان می باشد. در این مقاله با موضوع زمان اعلام نتایج تیزهوشان استان همدان 98 در خدمت شما عزیزان هستیم، با مطالعه این مقاله با شرایط ورود به مدارس تیزهوشان استان همدان، زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان استان همدان 98 ، شهریه مدارس تیزهوشان استان همدان ، زمان و نحوه اعتراض به نتایج تیزهوشان استان همدان 98 آشنا خواهید شد.
شرط ورود به مدارس تیزهوشان استان همدان چیست؟
  • بررسی نمرات سال پنجم دانش آموزان، شرط ثبت نام دانش آموزانی که قصد شرکت در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم را دارند، نمرات تماماً خوب یا حداقل با یک خوب در کارنامه پایه 5 است.
  • معدل سال هشتم: شرط ثبت نام داوطلبان آزمون تیزهوشان پایه نهم به دهم، معدل بالای 19 در سال هشتم می باشد.

 

زمان اعلام نتایج تیزهوشان استان همدان 98

نتایج این آزمون طبق روال هر ساله اعلام می شود. دانش آموزان عزیز می توانند سه هفته بعد از برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم استان همدان 98، نتایج آزمون را در سامانه ثبت مدارس استعدادهای درخشان به نشانی hoosh.medu.ir مشاهده کنند.اما دانش آموزان ورودی نهم به دهم نتایج آزمون تیزهوشان خود را باید در سایتی به نام azmoon.medu.ir  انجام می پذیرد.
دانش آموزان عزیز برای انتخاب مدارس تیزهوشان استان همدان به ظرفیت مدارس و تراز کسب شده ی خود توجه داشته باشند.

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم همدان

برای آگاهی از اعلام تیزهوشان ششم به هفتم همدان ، بایستی در بازه زمانی معین به سایت سازمان استعدادهای درخشان (سمپاد) ، مراجعه نمایید. از آنجایی که زمان دقیق اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم همدان هنوز مشخص نیست ، می توان پیش بینی کرد که نتایج تیزهوشان ششم به هفتم همدان از هفته سوم تیرماه از طریق سایت سازمان سمپاد hoosh.medu.ir اعلام شود. بایستی به این نکته دقت داشته باشید که اگر اعتراضی به نتایج تیزهوشان ششم به هفتم همدان دارید، می توانید اعتراض خود را پس از اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم همدان ، به صورت اینترنتی ثبت نمایید. در ضمن پس از اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم همدان ، اگر در یکی از انتخاب های خود در هنگام ثبت نام پذیرفته شده باشید، بایستی در بازه های زمانی اعلام شده توسط مدرسه، با به همراه داشتن مدارک لازم به منظور ثبت نام، اقدام نمایید.

اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم همدان

این کار در هر سال روال منظمی را در پیش دارد. مطابق تجربیات سال های گذشته، اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم همدان حدوداً یک ماه پس از برگزاری آزمون و در سایت azmoon.medu.ir خواهد بود. با توجه به اینکه پس از اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم همدان ، در صورت پذیرفته شدن، بایستی در بازه های زمانی تعیین شده توسط مدرسه، به منظور ثبت نام به مدرسه مراجعه کنید، آگاهی از زمان اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم همدان بیش از پیش اهمیت می یابد. شایان ذکر است که اگر اعتراضی به نتایج تیزهوشان نهم به دهم همدان دارید ، می توانید اعتراض خود را پس از اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم همدان، به صورت اینترنتی ثبت نمایید.
آیدانیتو فضای هوشمند آموزش، مشاوره و برنامه ریزی درسی و تحصیلی می باشد و هیچ ارتباطی با آموزش و پرورش و آزمون تیزهوشان ندارد. آیدانیتو صرفاً به دانش آموزان علاقه مند خدمات مشاوره درسی و برنامه ریزی تحصیلی ارائه می دهد. دانش آموزان می توانند پس از اعلام نتایج از طرف آموزش و پرورش با در دست داشتن اطلاعات کاربری نتایج آزمون خود را به صورت تلفنی از مشاورین دریافت نمایند. بدیهی است این امر از طریق سایت آموزش و پرورش اتفاق افتاده و به هیچ عنوان دریافت نتایج زودتر از آموزش و پرورش امکان پذیر نیست.

شهریه مدارس تیزهوشان استان همدان چقدر می باشد؟

همان طور که اطلاع دارید، دانش آموزان عزیز برای تحصیل در مدارس غیر دولتی ملزم به پرداخت شهریه می باشند همچنین ثبت نام کتاب درسی میباشند. مدارس تیزهوشان نیز از این قاعده پیروی می کنند. شهریه مدارس تیزهوشان از مدارس غیر انتفاعی کمتر می باشد. میزان افزایش شهریه مدارس تیزهوشان استان همدان در سال 98 مشخص نشده است. بنابراین به شهریه مدارس در سال های گذشته می پردازیم. شهریه مدارس تیزهوشان بر اساس ساعات ارائه شده دروس و کلاس های فوق برنامه که برای دانش آموزان گذاشته می شود، متفاوت می باشد. در ضمن لازم است به این نکته توجه داشته باشیم شهریه مدارس در پایه های مختلف تحصیلی نیز متفاوت است و برای تحصیل در دوره ی پیش دانشگاهی، شهریه بیشتری پرداخت می شود. شهریه مدارس تیزهوشان پایه ابتدایی تا پیش دانشگاهی از 2.5 میلیون تومان تا 10 میلیون تومان متغیر می باشد. لازم به ذکر است دانش آموزان تیزهوش و با استعداد و مستضعف از تحصیل در این دوره به دلیل عدم توانایی در پرداخت شهریه باز نمی مانند و با توجه به صلاح دید مدارس تیزهوشان، تخفیف هایی به آنها داده می شود.
مشاوران تحصیلی آیدانیتو می توانند به کلیه سؤالات شما در رابطه با زمان و نحوه اعلام نتایج آزمون تیزهوشان استان همدان پاسخ دهند. پس با آن ها تماس بگیرید و پاسخ سؤالات خود را از آن ها بخواهید.

زمان و نحوه اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان استان همدان 98

اگر به نتایج آزمون خود اعتراض داشتید می توانید اعتراض خود را ثبت کنبد. طبق روال هر سال بعد از گذشت چهار الی پنج روز از اعلام نتایج آزمون تیزهوشان، فرصتی به دانش آموزان معترض به اعلام نتیجه و سؤالات آزمون داده می شود تا اعتراض خود را ثبت کنند. اعتراض به نتایج در همان سایتی که کارنامه را مشاهده کرده اند، امکان پذیر است. دانش آموزان و اولیای معترض به نتایج به زمان دقیق ثبت اعتراض توجه داشته باشند. مشاوره تحصیلی تلفنی را نیز حتما مطالعه کنید.

آیا شناختی از مدارس تیزهوشان استان همدان دارید؟

داوطلب شرکت در مدارس تیزهوشان استان همدان باید در درجه اول شناخت کافی را نسبت به مدارس تیزهوشان این شهر داشته باشند. شناخت کامل این مدارس به خصوص بهترین و شناخته شده ترین مدارس تیزهوشان استان همدان می تواند انتخاب آگاهانه تر و بهتری را ربای شما به ارمغان داشته باشد. مشاوران آیدانیتو می توانند یاری گر شما در امر شناخت مدارس تیزهوشان استان همدان باشند. پس با آن ها تماس بگیرید.
در این مقاله به بررسی اعلام نتایج آزمون تیزهوشان استان همدان پرداختیم. پیشنهاد می کنیم سری هم به مقاله اعتراض به نتایج تیزهوشان بزنید.
برای آگاهی از نتایج آزمون تیزهوشان استان همدان با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *