هدایت تحصیلی

آزمون هدایت تحصیلی





 
آزمون هدایت تحصیلی

هدایت تحصیلی از جمله مهم ترین تصمیمات و موضوعات برای هر یک از دانش آموزان دو اولین مرتبه انتخاب رشته تحصیلی در طول زندگی اش یعنی انتخاب رشته پایه نهم تحصیلی است. این موضوع به اندازه ای حائز اهمیت است که کلیه دانش آموزان جهت انتخاب در این مرحله به راهنمایی ها و مشورت مشاوران جهت انتخاب مسیر درست یا همان هدایت تحصیلی در پایه نهم را دارند. در این مقاله، با توجه به اهمیت آزمون هدایت تحصیلی سعی در دادن اطلاعات ضروری را درباره این موضوع به شما دادیم. در حقیقت این مقاله پاسخگوی سؤالات متعدد شما در رابطه با آزمون هدایت تحصیلی است. پس با ما همراه باشید تا اطلاعات کافی را درباره آزمون هدایت تحصیلی در این مقاله به دست آورید.

نحوه شرکت در آزمون هدایت تحصیلی

آزمون هدایت تحصیلی همگام به شکل اینترنتی و در سایت مشهوری به نام سایت همگام صورت می پذیرد. سایت همگام پورتال آموزشی است که هدف از راه اندازی آن تولید انواع محتوای الکترونیکی و اجزاء آموزش در سامانه آموزش و پرورش است هر دانش آموز می تواند با ورود به سایت همگام هدایت تحصیلی به آدرس hamgam.medu.ir اقدام به شرکت در آزمون هدایت تحصیلی همگام و پاسخگویی به سؤالات از پیش طرح شده نماید. پاسخگویی به سؤال ها متناسب با رشته دلخواه دانش آموزان صورت می پذیرد.

زمان شرکت در آزمون هدایت تحصیلی

آزمون هدایت تحصیلی برای دانش آموزان پایه نهم تحصیلی از تاریخ بیستم بهمن ماه 97 آغاز شده است و تا پانزدهم فروردین سال 1398 ادامه دارد. دانش آموزان می توانند در این بازه زمانی با ورود به سایت همگام تحصیلی اقدام به شرکت در آزمون مذکور نمایند.

 

نحوه ورود به سایت همگام

نحوه وارد شدن به سایت همگام هدایت تحصیلی جهت شرکت در آزمون هدایت تحصیلی به این صورت است که دانش آموز می تواند به آسانی و با وارد کردن کد ملی ده رقمی و همین طور رمز عبور دریافتی از منطقه آموزش و پرورش و یا مدرسه محل تحصیل به آسانی به این سایت وارد شود و در آزمون رغبت سنجی شرکت نماید و جهت کسب اطلاعات جامع تر و بهتر در این زمینه می توانید با مشاوران خبره و کاردان آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.
اگر سؤالی درباره آزمون هدایت تحصیلی، نحوه و یا زمان برگزاری آن ذهن شما را به خود مشغول کرده است می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید. 

نقش مشاوره در هدایت تحصیلی دانش آموزان

همان طور که می دانید هدایت تحصیلی درست در پایه نهم متوسطه بر طبق نیازهای فعلی جامعه همچون نیروی انسانی و بازار کار، اطلاع کامل داوطلب از رشته های دانشگاهی و علاقه فرد دانش آموز به رشته تحصیلی مورد نظرش می تواند بهترین و درخشان ترین آینده را برای هر داوطلب رقم بزند. انتخاب رشته پایه نهم و همین طور مبحث هدایت تحصیلی از اهمیتی بسیار بالا برای هر داوطلب شرکت در آزمون هدایت تحصیلی برخوردار است. زیرا دانش آموزان پایه نهم سرشار از استعدادهای نهفته، خلاقیت و انرژی هستند که این استعدادها باید کشف و شناخته شوند و دانش آموز در پی آن استعدادها و علایق تشویق گردند. مشاوران آیدانیتو با سابقه ای غنی و پربار و تجربه ای بالا می توانند دانش آموزان را در جهت شناخت هر چه بیشتر رشته های تحصیلی و انتخاب رشته با توجه به علاقه استعداد و معدل وی راهنمایی می کنند و نتیجه ای عالی و بی عیب و نقص را برای وی در این زمینه به بار می آورند.
 در این مقاله به تحلیل و بررسی آزمون هدایت تحصیلی پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مشاوره تلفنی بزنید.
مشاوران آیدانیتو می توانند اطلاعات جامع و کاملی را در رابطه با آزمون هدایت تحصیلی در اختیار شما قرار دهند. پس در صورت لزوم با آن ها تماس بگیرید.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *